Reggelizzünk! / 9. - Bodzás, narancsos francia pirítóst

Kizárólag a bodzavirágos narancsdzsem miatt sütöttem ismét francia pirítóst. Tetszett a kombináció, és a megvásárlástól hazáig - otthon az első utam egy kiskanálhoz vezetett - próbáltam elképzelni, hogyan érvényesülhet a bodzavirág a sokkal intenzívebb narancs mellett. Valóban nem a bodzavirág dominált, inkább különleges zamatával egészítette ki a narancs ízét.

Fejenként 2 szelet mazsolás kalácsot bodzás narancsdzsemmel szendviccsé ragasztok, és elkészítem a francia pirítóst. Végül a dzsemből és felhígított bodzaszörpből készített meleg szósszal tálaltam.

1.rész
2.rész

3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr93205335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása