GS Bistro – Sült kecskesajt tejszínes spenóttal

A kánikula ellenére, ezért a sajtért pár percre megéri bekapcsolni, ha nem is a sütőt, de a grill funkciót biztosan. A spenótot nem főztem, csupán leforráztam a befűszerezett tejszínnel. Ehhez az új-zélandi, vastag, kicsit pozsgásabb levelű spenót szerintem nem olyan jó, bár most inkább annak van szezonja, így most 1 doboz bébi spenótot használtam.

Sült kecskesajt spenóttal (640x360).jpg

Hozzávalók 2 személyre:

1 vékonyabb újhagyma,
1 gerezd fokhagyma,
1.5 dl tejszín,
25 dkg baby spenót, vagy zsenge vékony levelű
1 ek vaj,
só, bors,
olívaolaj a formák kikenéséhez.
fejenként 10-15 dkg penészes kecskesajt korong.

Kis tűzálló tálakat kikenem olívaolajjal, és beleteszem a sajtszeleteket, a sütő grill fokozatán megsütöm.

Közben elkészítem a spenótot, amihez felolvasztok 1 evőkanál vajat, és a felaprított újhagymát, és foghagymát megfuttatom benne, majd hozzáadom a tejszínt, sózom, borsozom, összeforralom, kicsit besűrítem. Majd a megmosott, megszárított spenótleveleket leforrázom, összeforgatom. Azonnal tálalom a sajt mellé. Ha azt szeretném, hogy a levelek kicsit összeessenek, akkor a spenóttal kezdem, és akkor állok neki a sajt előkészítésének, sütésének, amikor ez készen van. Közben néha a spenótot néha megforgatom a tejszínben, így összeesik, megfonnyad, de még kellően harapható marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr1005445292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása