GS bistro – Füstölt pisztráng sóskával

  Füstölt pisztráng sóska.jpg

Receptnek nevezni talán túlzás, hiszen 5-10 perc alatt összeállítható, és főzni sem kell. 

Két személyre megmostam egy-egy marék zsenge sóskalevelet, megszárítottam, majd összekevertem fél evőkanál (fehér) balzsamecetből, másfél evőkanál szűzolíva olajból, és egy kis kanál magos dijoni mustárból készült vinaigrette-tel. Ráhelyeztem a füstölt pisztráng szeleteket, „feldíszítettem” ribizlivel (máskor málnával), és natúr sajtkrémes bagett szeletekkel ettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr755421942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása