Reggelizzünk! /15. – Kucsmagombás, medvehagymás tojást

A kucsmagomba és medvehagyma szezon végén, még egy gyors luxusreggelire futotta belőlük. A két hozzávalón kívül sok mindenre nincs is szükség, ahhoz, hogy akár tésztát, tojást, vagy egyszerűbb húsokat feldobjunk velük.

Fejenként 5-6 közepes megtisztított kucsmagombát kettévágtam, és sok, kb. 4-5 dkg vajon megpároltam, sütöttem. Igény szerint 2-3 tojást, nagyjából 10 db medvehagyma levelet, és egy kisebb csokor friss petrezselymet adtam hozzá, sóztam, borsoztam.
KucsmaMedvePetrus (640x359).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetstudio.blog.hu/api/trackback/id/tr345280240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása